Geplaatst op woensdag 19 oktober 2016 - 6:13
Laatste update op donderdag 20 oktober 2016 - 2:55

Aan de Essenburgsingel in Rotterdam heeft vannacht korte tijd brand gewoed in een studentencomplex. De oorzaak was een vlam in de pan.

Updates

woensdag 19 oktober 2016 - 6:26

De brand ontstond om half vijf vanochtend. Om zes uur kon de brandweer het pand weer vrijgeven.

woensdag 19 oktober 2016 - 6:16

Twee mensen moesten worden overgebracht naar het ziekenhuis omdat ze teveel rook hadden ingeademd.

woensdag 19 oktober 2016 - 6:15

Zo’n 50 tot 75 studenten moesten hun woning tijdelijk verlaten omdat de rook door het pand trok.